Hamileanne0 Merhaba bayanlar 33 haftalık olduk biz karnimda bir sürü sivilce tarzı isirik çıktı ve artık yanmaya başladı ne yapsam ne sürsem bilmiyorum bilgisi olan bana yardımcı olabilirmi resim yüklemeyi bilsem çekip atacaktim
minnakanneeee Hamileanne0 resmi çekip Google’dan hızlı resim yükle yazın sonra resmi oraya yükleyip URL yi kopyalayın burdan ekleyebilirsiniz
minnakanneeee Hamileanne0 ve muhtemelen o sivilce tarzı şeyler bende de oluştu kollarımda bacaklarımda ve göbeğimde sıcaktan oluyormuş dedi annem
Reyhandmrl Hamileanne0 bebekler içinde kullanılıyor pişik kremi. Ben bebek için almıştım ama kötü olunca deniyim dedim iki kez kullandım baya gidiyor zaten .