Kubraemre18 İlk gebeliğim de yüksek tansiyonla acil sezeryana girmiştim. Şimdi 1.5 aylık hamileyim tansiyonum o kadar düşüyor ki bayılmaktan daha beterim. Bebeğim 1.5 yaşında o kadar zorlanıyorum ki ne yapmalıyım 🥺
Drf Kubraemre18 bende tansiyon düşünlüğü yaşıyorum kendime gelmem de uzun sürüyor bigün bi yerde düşecem diye korkuyorum. Çok kötü oluyorum 🥺
Kubraemre18 Drf gerçekten bende öyleyim çok kötü bir durum. Allah acil şifalar versin inşallah sağlıcakla alın bebisinizi kucağınıza 🤲