Bildircininannesii özel bir başka ilgili açıkçası bende özele gidiyorum ilk gebelik. Ama devlette de biraz şans işi bu. Bazı doktorlar gerçekten densiz. İlk öğrendiğimde başka bir (sözde) özel hastaneye gittim doktor kasap gibiydi bana neler dedi. Yok dış gebelik olabilir düşük yapabilirsin yatman gerekiyor hep bir daha da o kadına gitmedim. Sonra öneri üzerine şimdiki doktoruma gittim anlattım hayır hayır normal hayatına devam edebilirsin herşey yolunda dedi şuan 17 haftalığız çok şükür yani🙏