LivaLiva hamileliğimin başından beri 3 kez kestirdim.bana da özellikle kayınvalidem başımı yedi kestirme diye ama dinlemedim,çünkü saçlarım uzun ve bir süre sonra bakımı zorlaşıyor.
Üstelik öyle batıl şeylere asla inanmıyorum,Bebişe ömrü veren de alacak olan da Allah,bir saç bunu nasıl belirler..