Bebegimicin1 Boncugummmm kol bence gobege gore daha iyi gobekten benim daha cok agriyo koldan okadsr agrimiyo
Mom654 Boncugummmm ben göbekten yapıyorum morarma çok yok sadece vurduğum belli ben 45 derecelik açı ile vuruyorum koluma vurduğumda hem aşırı ağrım hemde morarmam oluyordu
nlycltk Boncugummmm 45 derece ile vuruyorum ben 4+3 den beri 4000 binlik vuruluyorum başladığımdan beri göbekten vuruyorum. Arada morarma oluyor artık bazen aynı yere denk geldiği için. Bide vurduktan sonra ovalama bastır
Alev16 Boncugummmm ben sag ve sol koluma dönüşümlü olarak vuruluyorum evet benim kollarım morardı ve agrısı da fazla. 6000 mg lik kullanıyorum göbek ve bacaktan cesaret edemediğim için kolllarıma vuruyor eşim
Boncugummmm Durudefne61 batırdıkdan sonra yavaş yavaş verıyorum ilacı aslında dik yapıyorum bu yuzden olablrmı
Boncugummmm Alev16 4000 de bnm vurdgum bnde dönüşümlü sag sola yapıyorum ama morarması oluştu igneyi hepsni mi batıroyorsunuz canm
Boncugummmm Bebegimicin1 koladanda yapamam diye göbege başlamıştım bnde ignenin tamamını mı batıryorsun canm dik bir sekilde
Durudefne61 Boncugummmm allah allah bende öyle yapıyorum Arada minik morluklar oluyor ama büyük morluğum hiç olmadı
Gizemmm12 Boncugummmm ben de ilk yaptığımda dik yapmışım o yüzden morarmıştı hafif eğik sokun iğneyi ben koldan 1 kere yaptırdım eczanede çok acımıştı göbketen yapıyorum kendim iğneyi vuracağınız yeri temizledikten sonra buz sürün sonra iğneyi vurun acısını azaltır ve göbekten vurunca daha az acıyor
Bebegimicin1 Boncugummmm direk batiriyorum cok azi disarda kaliyo yanlis arada nokta kadar kanar sadece daha az morarma oluyor koldan vurdugumda aynanin karsisina geciyom aymadan bakarak yapiyorum
Boncugummmm Mom654 Sen ayrıntılıca tarif edermisin canm senın dedgn gnı yapaym yarın yakınca vuracak yer kalmıycak göbekde😥
Mom654 Boncugummmm göbek deliğinden dört parmak mesafe al 45 derecelik açı ile deri altına yerleştir sonra ilacı yavaş yavaş bırak ben sürekli sadece karnıma vurmuyorum kollarımada vuruyorum arada
Korkmazozge Ben önce koldan başladı sağ ve sol dönüşümlü yapıyordum morarmaya başlayınca bacağa geçtim. İğne kullandığım sırada göbeğim çıkmaya başlamıştı oyuzden cesaret edemedim hiç göbekten yapmaya
Smyrayldrm Boncugummmm cnm bende karnımdan vurunuyrm ılk 2 sefer koldan vurdum bırı cok morardı ama bende vuruyorum karnımdan morarma olmadı sadce deyıbve agrıyo cnm yavas vuruyrm ondnmj acaba cnm ya oksapar 4000 vuruluyrm bende 4+2den belli suanda 5+2haftalıgım cnm allahım saglıkla kucagımıza almayı nasip etsin cnm 🥰
Boncugummmm Smyrayldrm amin canım benmde 5+3 bnde erken kan testıyle ogrendm hamılelgmı düzenli artışdan sonra hemn başlattılar kan sulandrcıyı anladm kuzum teskkurler sen keseyi gördünmü bgun gitcem bn inşşlah görürüm😐biraz sitresi var