Caglaluna Selma__ ağızdan alacaksan ki ben ağızdan alıyorum, sersemlik ve uyku hali oldu bende sadece. O güzden 1 tane alacaksan gece yatmadan almanı öneririm. Vajinal konusunda bir bilgim yok canım hep ağızdan kullandım
Selma__ Benferus önden düşük falan yaptıysan da verebiliyorlar diye biliyorum gerçi doktordan doktora değişiyor benim ilk gittiğim doktor gerek yok dedi düşüşü önemsemedi bu doktor da hemen başlanması lazım dedi
Benferus Selma__ evet her doktor farklı şeyler söylüyor. Benim 2 düşük olduğu için aile hakimim yazabilirim demişti onu yazdırıcam yarın🙏🏻
Dilaracan41 Selma__ progestan nın hiçbir zararı yokmuş ben doktoruma sormuştum iğnesini de çok kullandım ben bı sorun olmadı 18+6 yım şuan
SusamTanecigi Selma__ hiçbir sıkıntı olmaz fitil olarak alırsanız yan etkileri de yaşamazsın bende 4+1 de öğrendim hamileliği mi 12+3 oldum kullanıyorum 200 mg progestan bu pakette bitince bırakacağım tedbir amaçlı kullandım sadece hiçbir neden yokken 😊şifa olsun size de bebeğinize de
wills Selma__ ben de 4+3 ken doktora gittim, düşük riskin yok suan ama nolur nolmaz diye olası kotu durumları engellemek amacıyla progestan yazıyorum sana dedi 7+5 im hala kullanıyorum. Aşırı faydası oldu bence hala temizlik yapıyorum 🙄🤔