Öncelikle merhaba ben erken doğum yaptm bebeğim küvezden çıktı 3 haftadır. Biz mama olarak aptamil prematüre mamasını Kullanıyorduk şimdi mama değiştirmek istiyorum sizce hangi mama kullanmalıyım kilo aldıran bi mama istiyorm açıklası beni bilgilendirirseniz çok memnun olurum