Pamugunannesi1 PurpleTail Anne bebek ürünleri satılan yerlerde bulabilirsin canım internetten de bakabilirsin
milla-s Dursunertekin üniversiteden daha memnunum açıkçası, diğer doktorum pek doğru düzgün takip etmiyor hep ben hatırlattım bazı şeyleri. Doğumu nerede yapacağım diye düşünüp duruyorum şimdi de, bakalım hayırlısı..
Dursunertekin milla-s ben sadece sehir hastanesine gittim suan memnunum 33 haftaligiz zaten gozlemledigime gore hem temiz hastane hemde buyuk baya ilgililer
milla-s Dursunertekin ben de 33 haftalığım şu an. İlgili olmalarına sevindim. Hastane büyük baya evet, kadın doğum için gitmedim ama başka şeyler için gitmiştim, temiz de gerçekten.