Arkadaşlar selammm 36+0 da kontrole gittim nst sonucumda ağrı çıktı tekrar çekildim tekrar çıktı sonrasında doktorum alttan muayene etti açıklık var dedi yatışım yapıldı bir gün yattım hastenede çıkarkende progesteron verdi alttan kullanacakmışım birde bir ilaç daha nidicard isimli kullanan varmı ? 37 de alıcam dedi bebeği sizce daha erken mi ?