Hande59 benimde seker yüklemesi normal çıktı 86 106 86 diye sonra 2 gün sonra kan vermeye gittim rutin kan 3 aylik dönemsel kan alındı devlete doktor yoktu takipte olduğum özelde dogum yapicam die doktor buldum ona gösterdim bugün normal sınır 4 olması gerekirken benm 8 çıkmış dedi bunda bir anormallik var kesin yarın gel kan alciz dedi birinden biri yanlış böyle olmaz ihmal e gelmez dedi allah korusun dedi korkuttunz hocam beni dedim korkma canım dedi işte yarın gidicem kan vercem özelde ne cikcak ya