poyrazinannesi3547 Rose91 bizimde birazcık çıkmş çok belli olmuyor 😍💙👑20den sonda daha çok çıkar inşallah
_biranneadayi Rose91 ben 17 haftalığım ama göbeğim çıktı. Karşıdan gören hamilesin demez ama kendim biliyorum göbeğim iyice belirdi 🤭🌸 hareketleri de hissetmeye başladım yavaştan cinsiyetimiz de erkek🥰
Sahram25 16 hafta ben bazen var gibi göbeğim bazen yok cinsiyet öğrendinizmi ne zaman Gittiniz en son
Minikbirdunya 21 haftalığız göbeğim yok gibi bir sey 17de de öyleydi çıkmış sayılmazdı. Zaten bilmeyen Asla anlamıyor
Ayse2126 16yım ben ve evet çıktı azıcık yinede karşıdan gören aaa bu hamile demez bence o kadar büyük değil
Canfideee Benim de 15+4 göbeğim baya baya var bazen supe ediyorum acaba ikiz de doktormu farketmiyo diye😂😂