zehranurr gokce12 alınması şart değil ben yastıksız rahat yatabiliyorum. Durumuna göre alabilirsin bence
Rusen96 gokce12 ben 18. Hafta gibi aldim suan 23 haftaligim. U seklinde olandan aldim ama ben cok rahat edemedimm 1 hafta kadar kullandim simdi tekrar normal yastiklara gectim
NursiMa1802 gokce12 Ben 10. Haftadan sonra ihtiyaç duymaya başladım 16. Haftada kullanmaya başladim benim için büyük rahatlık oldu tavsiye ederim tabi kişiye baglı rahat ediyorsanız alınması şart değil🌺
Ilkayy gokce12 benim belim ağrıyor canım yastık u şeklinde ortasına yatıyorum. Belime destek yapıyor diğer ucunuzda bacak arama alıyorum sarıp uyuyorum rahat oluyor
Elita gokce12 sanırım 9 ya da 10. Haftadan sonra kullandım. Şehir dışına bile çıkarken yanımda götürüyorum çok faydalı. Göbek içinde destek yastık okuyor ayrıyetten onuda öneririm. 🌿
Glcn22 gokce12 valla karnım çıktıktan sonra aldım e bebekten ilk zamanlar çok güzeldi şimdi karnım büyüdükçe o da işe yaramamaya başladı 4 yastıkla yatıyorum 🤦🏻♀️🤷🏻♀️ https://www.hizliresim.com/boytgkk
MercimekveAnnesi16 gokce12 valla ben almadım bacağımın arasına bi yastık daha koyup yatıyorum bence gereksiz