@Ezgicann genelde tanıdık olursa hastanede calısan o zaman ıstedıgın odayı almak kolay oluyor 🤷🏻♀️ Bende zekai tahırde yapıcam insallah eşimin arkadası başhekımı tanıdıgını doğumda özel oda ayarlatabılcegını söyledı ama hayırlısı. Ben hacettepede bı ameliyat gecırdım kadın hastalıkları bölümde orda ücret karsılığında bi prof gıdıyodum ameliyat içinde özel odayı doktor onayı sayesınde aldık yoksa sürekli oda yok dıyolar.