Cemrenin_annesi80 Kızlar 14.gün adet gecikmesinin dün kan verdim kesin gözüyle bakıodum başka ne için gecikirki ama 0.100 çıkdı beta doktor gebelik yok dedi böyle bişey yaşayan varmı kadın doguma gidip ultrasona girsem çıkarmı acaba
Mom3834 Cemrenin_annesi80 kanda yoksa, yoktur.. bu kadar gecikmeye malesef belli ki yok. Geç döllenme de olamaz.. En geç ultrasonda gözükür zaten.
Mom3834 Cemrenin_annesi80 5 in üzerinde çıkıp her gün 2 kat artması gerekiyor. Yani sizin gebe olmanız için geç döllenme olmuş olsa bile 1000 üstü çıkmış olması lazım . Minimum aralık olarakta 100-2600 olması lazım tahminenn size göre
Cemrenin_annesi80 Mom3834 anladım zaten 5 aylık kızım varda genede bi ümitlenme oldu gecikince teşekkür ederim