Cumartesi günü sancım var die doktora gittim nstye bagladılar sancım cok cıkmadı ama rahim agzında kısalma olduğu için acil sezeryana alınacak dediler pazar günü sabah doguma aldım minik kızımı kucağıma aldm şükürler olsun ki bi sıkıntı yasamadıık pazartesi günü taburcu oldk rabbim herkesin bebegini kucağına almayı nasip etsin