Buradaki hikayeleri okurken tek dileğim artık bebiş doğdu butonuna basmak ve doğum hikayemi yazmaktı.2 gün önce planlı olarak spinal sezeryan şeklinde doğumum gerçekleşti.Anne olmak gerçekten çok güzel bir şeymiş.Öncelikle Allah isteyen herkese nasip etsin diyorum.Doğumuma gelecek olursak,sabah 08.30 da ameliyathaneye alındım ve belden yapılan iğneyle ameliyatım başladı.Bu iğneden korkup kafaya takan herkese kesinlikle endişe etmemeleri gerektiğini söylemek isterim.Spinal anesteziyle gerçekleşen 2. Ameliyatımdı ve iğneler gerçekten acıtmıyor.Normal bir iğne ne kadar acıtabilirse ancak o kadar can yakıyor,içiniz rahat olsun.Zaten doğumun o aşamadan sonrası bahar bahçe:) Bebek doğar doğmaz çarşafın üzerinden bana gösterdiler daha göbek bağını kesmeden.Daha sonrasında biraz temizleyip hemen yanıma baş ucuma getirdiler öpüp koklamam için.Harika bir duygu,harika bir tat.Ondan sonra zaten bebeği odaya çıkartıp babasına ailesine teslim ediyorlar.Bende sanırım 20 30 dk içinde odaya çıktım.İlk çıktığımda ağrım sızım yoktu.Kanama kontrolü yapıldı.Bebeği nasıl emzirebileceğim hakkında destek oldu hemşireler biraz bilgilendirme yaptı.3 saat sonra falan anestezi etkisi geçti.Tabi hafiften ağrılar başladı.Sonda çıkarıldı.Çıkartılırken ağrı falan hissetmedim.Ondan sonra yürümek için kalktım.En korktuğum andı.Gözümde çok büyütmüşüm.Zaten yatarken başlayan hafif ağrı sızılar dışında farklı bir ağrı hissetmedim.Gitgide de yürümem hareketlerim kolaylaştı.Şu an evdeyim.Elimden geldiğince hareket etmeye çalışıyorum.Pazartesi günü dikişlerimi aldırmak için gideceğim.Şimdilik yazabileceklerim bu kadar.Sizlerin soracağı sorular varsa yardımcı olmak isterim.