Topukla bileğimin kesiştiği nokta adım atarken ayağımı kıvırırken falan içten çok geriliyo ve aşırı bir ağrı yapıyo. Ama yere basan kısım değil. Bu tür ağrı çeken var mı arkadaşlar? 29. Haftadayız ve el ayak şişliklerimde çoğaldı zaten. Ama internette bu aprımı açıklayan bişi bulamadım. Başına gelen varsa tecrübesini paylaşırsa sevinirim 🙏🙏