Bende çift rahim var kizlarr dün ikili test için gittim bebekte sorun yok ve kan tahlili birseyide istemediler sadece folikasit e devam et dediler çift rahimle ilgili sordum 15 gün sonra kontrole gel alttan muayene edelim dedi sizce yaptirmali mıyım ?🤔