_Hayalim- Hanımlar bugün 6+0 oldum dün doktora gittim kese göründü ne bebek göründü nede kalp atışı duyuldu geç döllenme olabilirmi
Gulcingezer _Hayalim- ben 7. Haftadaym kese goruneli 7 8 gun oldu ama kalp atisi duyamadim cumartesi bakilip karar verilecek ☹️
YrtswnArkn _Hayalim- genelde 8.haftada duyuluyor kalp atışı kese gorunduyse içinizi ferah tutabilirsiniz 🌸😊
Feyzaveannesi _Hayalim- İlk kızıma hamileyken beta 78 idi. 9. Haftada duydum kalp atışını. Ama bu gebeliğimde beta 1258 7+0 da duydum. Ama daha geçte duyabilirsiniz azcık sabır 😊
Melek0586 Benimde öle olmuştu ne kese göründü ne bebek büyük bir heyecanla gitmiştim şok oldum öle olınca ama 1 hafta sonra gittiğimde hem kese göründü hem kalp atışını duydum ama alttan muayene oldum o şekilde daha erken dıyulaniliryormuş
YrtswnArkn _Hayalim- çünkü bebeğin gelisimi anca o zamana müsade ediyor hamile kalır kalmaz kalbi atmiyor ki bebeğin bu kadar eyfamli olmayın beta HCG değeriniz yukseldiyse korkmayın hem aksi bı durum olsa doktorunuz mutlaka söyler
Glfdnaktr YrtswnArkn Benimde 6 hafta olcak kese göründü ama kalp atışı duyulmadı doktor 8.haftaya kadar zamanı var dedi bizimde daha önceden yapmis olduğumuz bı tatil planımız var kayinvalidemler karışıyor daha kalp atışı duyulmamış düşük yaparmişim bilmem ne doktorum da izin verdi yani herhangi bi tehlikem yok.
YrtswnArkn Glfdnaktr tabiki de doktorunuz daha iyi bilir 😊🌸 naçizane bana kalsa bende kalp atışını duyup için rahat edip o şekilde tatile giderdim tabi doktorunuz izin verdiyse bi sıkıntı yok demektir
Hatice017 _Hayalim- ben 5+1 de keseyi gördüm 6+6 haftaliken bebeği ve kalp atışını duydum belki seninki 8 haftaliken görünür bebek küçük belki 😘🤰😊
Zeyyyneeep Ben de 6+4 te gittim kese göründü içi boştu 7+2 de tekrar gittim aynı şekildeydi yine 😞 1 hafta daha bekleyelim dedi doktorum yolk kesesi de oluşmamış 😞