Eynur_2147 Kızlar doğumdan sonra hangi korseyi, toparlayıcıyı kullandınz yada hangisini aldnz, uygun fiyatlardan iş görenlerden vardır mutlaka yazar mısınız bildiğiniz varsa😁
Rabia1234 Eynur_2147 ben Doğumu bilmediğim için henüz almadım normal olursa şort gibi olanı sezeryan olursa sadece göbekten olanı almayı düşünüyorum cnm☺️
Kereminannesiiiiiii Ben penti den toparlayıcı külot aldım yüksek bel alttan çıtçıtlı mama bölümünden almıştım. Kullanışlı görünüyor her iki doğum şeklindede Kullanılır ence alttan çıtçıtlı olması çok iyi.
Carmens İlk doğumumda doktorum külot gibi olanı önermedi. Sadece karın bölgesi için olandan al demişti. Bu arada normal doğumdu. Külot gibi olanlar zor giyilir ayrıca.