Nigarrezai valla farklı bi doktora git derim inan benimde 30. haftada 1400 dü doktor sıkıntı görmedi, kan akışı anlarım da kilosu zayıf diye almak ne bileyim değişik geldi.
2500 üstü olunca normal sayılıyo bebek kilosu ki daha 30 dasın illaki 2500 üstü olur diye düşünüyorum