karpuzayse kendini iyi hissedersen ertesi gün istediğin saatte çıkabiliyomuşsun. Ben sanırım kalmak istiycem. Evde kayınpeder falan olucak. Hastane daha rahat olabilir 😝 şu ilk gaz, yürüyüş muhabbeti falan nası olcak çok merak ediyorum. İnşallah kolayca atlatırız 🙏🏻