karpuzayse canım meraba nasılsınız 🥰 Bugün 36+2, kontrol muayenesi vardı, yine nst girdim ve yine sancı çıktı. Haftaya alırız aslında ama ne kadar durursa o kadar iyi, tabi 37yi tamamlayınca korkmanıza gerek yok. Haftaya günü netleştirelim dedi ve yine gün vermedi 🤦🏻♀️😭😂 sancı hissediyo musunuz dedi, evet dedim. O zaman bebeğin pozisyonuna bi bakalım dedi, yine baş yukarı, makat geliş ☺️ duphaston verdi. Haftaya ola, hayrola ☺️🤲🏻