Dolorex93 Doktorum bana da aşı ol dedi ama ben olmadım. Eşim biontek oldu, bir kağıt imzalatıyolarmış, kağıtta gebelik ve emzirme döneminde etkisiyle ilgili yeterli veri yok yazıyormuş . O yüzden kararsız kaldım olmadım, karar vermesi zor bir konu kimseyi de etkileyip vebal almak istemem herkesin kendi kararı
https://resimyukle.io/r/STq68ZUh4N
Ben bi de evden çalışıyorum, çok kalabalığa girmiyoruz, çok yakın çevremizle görüşüyoruz.