Kızlar bugün karnımın alt bölgesinde adet sancısı gibi bi ağrı var o geçti şimdi kuyruk sokumuma ağrı girdi her iki ağrı da 15 dk kadar sürdü.düzenli aralıklarla olmasını bekliyorum. Ayrıca pembemsi bi akıntım oldu yine. Bugün 39+0 dayım. Bebek daha doğum kanalına inmemişti pzartesi günü. Bugün aşırı wc çıkma isteğim var sürekli olarak. Sizce bugün yarın gelir mi?🥲