Yaya Mrb hanimlar.bu gun doktor ultrasyon kagidina bebeyin cekisini 1835+200yazmiw anlamadim bu ne demek wimdi bebek 2035 qrammi yani?meyer oyleyse neden rakamlarin arasina + koymuw.doktora sormayida unutdum.
EmineYavuzhan1 Yaya +_ işaret olur genelde Bu başta olan bebeğin kilosunu gösterir diğeri de fazla eksik olup olmadığını diye biliyorum
Yaya Hafissee doktor kagida bebeyin kilosunu 1835 +200 diye yazmiw bende onu sordum bu ne demek?bu rakamlari topluyucakmiyim
my_little_miracle Sen anlamamışsın ya bizde anlamadık bir Türkçe okuma yazma kursuna mı gitsen acaba katletmissin resmen
Yaya EmineYavuzhan1 he anladim demmeki bebek 200 qram fazlaymiw.twkler canim beni ve kagiti anladigin icin