Blossom00  Kızlar yumurtlama olmamış dimi bir türlü anlayamadım hep koyu çıkıyor benim Lh hormonum mu yüksek acaba geçen ayda çatlayıp çatlamadığını bir türlü anlayamadım çok silik çıkmadığı için böyle olan var mı nasıl yol izlediniz hamile kalmaya engel mi??
sdmr20 Blossom00 daha önce doktor muayenesi oldun mı canım yumurtlamıssın catlamıyorda olabilir lh yüksek olabilir polikistik olanlarda genelde hep koyu çıkıyormuş
Cananyildiz Blossom00 yumurtlama olmş ama ctlama olmams artk anlayamzsn cnm çünkü bu isi yapan kadn bana 3 günden snra zaten siliklesr kistlesirsede siliklesr demisti
Blossom00 sdmr20 ilk ovülasyon kullanmamda hamile kaldım 8 haftalık kürtaj oldum şimdi 5. Ayıma giricem hala kalamadım ve ovülasyon geçen ayda böyleydi şimdide böyle hep koyu adetliyken mi gitmem gerek doktora
Blossom00 GamzeBaz Teşekkür ederim🥰 Ama korkmaya başladım hiç silik olmuyor hep koyu görüyorum geçen aydan beri bir sıkıntı mı var anlayamadım
sdmr20 Blossom00 adetin ikinci veya üçüncü gün gidersen daha iyi olur cünkü o günlerde kan tahlillerin falan en doğru sonuç çıkıyor
Blossom00 VeraVrea Bilmiyorum ki öyle olup olmadığımı ovülasyonla ilk denememde hamile kalmıştım ama kürtajla sonuçlandı 5 ay oldu geçen aydan beri tekrar ovü yapıyorum böyle koyu oluyor adetimde düzenli