Kızlar bugün bebişim ekstra bi hareketli ve ilk defa kasılma ve baskı dışında tuhaf minik minik vuran sancılar hissediyorum vajinamda. 37. Haftada 1cm açılmam oluşmuş 2 hafta öyle gezmişim sizce artık başlıyor mu doğum süreci dersiniz çünkü 40 larda kaka yapıp yeme sıkıntısı varmis