Hilal-95 Yenigelin543 yok kuzum çok yüksek değil benm 13 cıktı normal dedi doktor ilac felan vermedi içime sinmedi baska doktora gittim oda aynı normal dedi 40 üzeri flan çok yüksekmiş ama o saşe vermişti bide bol su içtim
Uraz_momy Yenigelin543 bugünkü tahlilimde benimde 14 çıkmış birazdan arar doktorum tek içimlik toz verir gibi geliyor. Hamilelikte genelde görülüyor.
Melikeelanur Yenigelin543 benim 43 canım git gide yukseliyo 36+3 oldum hala tekrarlayan enfeksiyon bitmedi bı sürekli Su içiyorum sirkeli su ile temizliyorum ana gecmiyo