Merhaba anneler😊 Bir sorum olacak. Hamileliğin son ayındayım ve iki gündür özellikle sağ göğüs ucumda kızarıklık ve acı var. Lansinoh göğüs ucu kremi kullanıyorum ama henüz bir etkisi yok. Sormak istediğim şu. Bu normal bir şey mi? Bulunduğum yerde soracak kimsem yok biraz yanlız hamilelik geçiriyorum. Bilgisi olan beni aydınlatabilir mi? Birde süt yoğunluğu olması için son ay sıcak su tutmalısınız diyorlar göğüslere duştayken bunu yapan etkisini gören var mı? Şimdiden cvp veren herkese teşekkğr ederim.