Doktorum bebeğimin önde gittiğini söyledi . Henüz tarih vermedi en fazla kaçıncı haftaya kadar kalıyor ? anne karnında kaldığı 1 gün bile çok önemliymiş bende içimde besleyebildiğim kadar kalsın istiyorum ilk gebeliğim bilgi sahibi değilim pek 🤷🏻♀️çevremde bu şekilde söylüyor bilgisi olan paylaşabilir mi 🙏