Yaya Selam kizlar bu gun ultrasyonda bebeyin ewinin bebeyin boynuna dolandigini dedi doktor.korkulucak bi wey yok dedi ama ben yinede korkuyorum.bi wey olurmu?bawina gelen oldumu?
Lulemom Yaya kordon olabilir mi 🤔 çünkü eş rahim duvarına yapışık oluyo. Ayrıldığında doğum olmuş oluyo. Anlayamadım pek 🙄
zehranurr Yaya kordonu dolanmış demek istediniz sanırım. Çoğu gebede oluyor hatta 2 3 kez dolanan oluyor. İnşallah bir şey olmaz boynunda nazarlığı olsun oda artık bebişinizin🌸
Yaya Lulemom evet canim bilmiyorum ki ne dolanmiw ele doktor dolanmiw dedi korkulucak bi wey yok dedi bawkada bi wey demedi
Yaya zehranurr twkler canim ilk kez duyuyorum boyle bi wey.anlayamadimki ne oldugunu sadece cok korkdum.😘😘icimi rahatlatdiniz cok sag olunn
Dduygguuu Hareketlerini takip edin ağır iş yapmayın bi kere dolanmışsa bişey olmaz ilk gebeliğimde bende de olmuştu 38.haftada iki kere dolandığını söyledi doktor gelişimini de tamamlamış alabiliriz tehlike olmasın demişti doğum olmuştu
Masalmasal2 Benim oğlumdada iki kere dolanmıştı 37+4 haftalık olunca sezaryanla aldılar. Çok şükür bi sıkıntı olmadı.