Ilayda11 Kavurma, makarna, yogurt falan koyarım yanına sıcakta yemek yenmıyo mecburıyetten resmen yemek yapıyorum 😢
__aysenr__ Ilayda11 kesinlikle öyle biz 2 kişiyiz az az yapıyorum. Önceden bi günde biten yemek şimdi yenmiyor. Bu sıcakta hem yapması hem yemesi çok zor geliyor valla bana 🙄
Elcnbykckr Valla cok sıcak bu gün iyi hissetmiyorum kendimi yapmicam kendime tatil veriyorum bir günlüğüne 😂
Sadece_anne nevamm1 Diyarbakırlı değilse bende birsey bilmiyorum 😄 Biz öyle diyoruz çünkü lor yani torak derken :))
bebegimizibekliyoruz1 Geçen gün kayseri yağlaması yapmıştım dolaba koymuştum onu cikaricam bir de dün keşkek yaptık annemle o var yeter de artar