Kızlar ben şeker yüklemesi yaptırdım devlette 3 aylik dönemsel şekere bakilmis ve 4 olması gerekirken benim 8 çıkmış Daha sonra ben şeker yüklemesi yaptrdim ilk kan 86 sonra yükleme yapıldı 106 çıktı sonraki kanda 86 bunları aldim özele gösterdim doktor 3 aylik olan şekerde çok yüksek derhal hemen yarın gel açlık kan verelim bakalım dedi ikisinden biri anormal dedi korktum bilen varmi ya neden bu şekilde oldu ki