ecce_mommy Tugcee0603 evet bende 18. Haftamda gittim alttan muayene ettiler orda muhakkak yapılması gerekiyormuş acile giden her hamileye kanama açılma var mı diye bakarlarmis tövbe ettim bidaha acile gitmedim çok şükür önemli bı durumda olmadı