Iremsude edabazin ay bizimde ayni gunu gunune bi an okurken acaba benmi yazdim dedim😅😅🤣 kizmi erkekmi
Dlkhtpgl Pembepanterr zaman o kadar çabuk gececek ki. Inan daha dun benimkide mercimek ti suan koca bi lahana😂
Iremsude Nesibemny ayy masallah en guzel donemler sonra sisiyorsunuz kipirdicak haliniz kalmiyor ne uyku ne bisey cok zor oluyor tadini cikarin
Pelin-1 Iremsude şalgam oldu oğluşlarimm💙💙 uygulamaya gore 118gun var ama 97 bana gore ikiz oldugu icin 37?haftaya gore sayiyorum🤩
Iremsude Minikbimom ayy masallah cok az kalmis acaba bizim ne kadar var hic bilmiyoruz ama en fazla 31 gun olarak cikiyor uygulamada
Mom3834 yigitegenin_annesi bende 19. Dayım bana muz gösteriyor size mango baska kisilerde de okudum haftalar aynı meyveler farklı 😳