BRUTAL-BETTY Kızlar 33 haftalık hamileyim bebeğimin suyu normalin çok üstündeymis doktor bı sorun olmaz dedi acile gittim bel ağrısından doktor suyun çok fazla erken doğum olabilir dedi aynı durumu yaşayan sonra dan suyu normal dönen var mı
Anneyimm2 BRUTAL-BETTY benimde suyum cok fazla 33 haftamdan beri erken dogum olabilir denildi cıger gelıstırıcı iğne yaptılar Allahın izniyle 11 agustos dogumum var inşallah 38+4 oluyoruz yanı
Busekayra Haftamda suyun fazla erken doğum olcak dediler haftada 2 kere hastaneye gittim. Sonuç 42. Haftada sezaryanla zorla aldılar oğlumu karnımdan😀 doktorlar en kötüyü söylüyor sen yine dinlen çok yorma kendini dedikleri gibi olcak diye bişey yok. Su fazlalığı bi sorun değil merak etme :)