May5bm Kızlar göğsümün arası felaket bir şekilde kızarık kaşınıyor böle olan varmı 11 haftalık hamileyim
ZeynepUstaaa May5bm bende aynı durumdayım canım bide hep yara oldu 😭 pudra kullanmaya başladım iyi geldi
Nzn-uzer May5bm bende de aynı kaşıntı ve kızarıklık var doktorum pişik olmuş dedi pişik kremi yazdı kullanıyorum faydası da oldu
2melek_annesiii 13 haftamdayım bende aynıyım gögüslerim asırı büyüdü ondan oluyor sanırım sıcaklarda bir yandan