Birtanemm Kızlar lokosit değerim 65 çıktı çok yüksek sanırım bu ne anlama geliyor enfeksiyon falanmı bebeğe bir zararı olurmu 25 haftalığım ne yapmam lazım sonuçları doktora göstermedim daha
ilkgozagrimhavinim Birtanemm lökosit enfeksiyon canım. Baya yüksek çıkmış. Doktorum 10un üzerinde olması antibiyotik gerektiriyor demişti. Acilen doktoruna görün.
Merveee34 Birtanemm benimde 55di . Fitil ve yıkama jeli vermişti . Üzerinden 1 buçuk falan geçti .tekrar baktıracağım . Antibiyotik vermemişti bana
minikcivcivim Birtanemm idrar yolu enfeksiyonun baya yoğun canim. Randevuna kadar her sabah yoğurt ye canim birde gun de 3 litre su iç umarım geçer🙏🏼 ama bence beklemeni önermem sağlık ocağına bile gitsen sana hemen suda çözülen ilaç verir en azindan doktor kontrolüne gidene kadar hafifletir.
Birtanemm ilkgozagrimhavinim randevum ayın 19 da su içmeyide arttırdım da bakalım inşllah iyi şeyler duyarım tşk ederim canım
satigul Birtanemm Ayın 19unu beklemeyin bence. Değeriniz çok yüksek. Doktorum idrar yolu enfeksiyonu tedavi edilmezse keseye zarar verir bu da erken doğumla sonuçlanır demişti. Korkutmak için yazmıyorum tedavinizi hızlandırın diye yazıyorum.
Emdok Birtanemm ayın 19unu beklemeyin bir doktor olarak yazıyorum. Hemen doktorunuzla irtibata geçin.
Birtanemm satigul randevu bulamiyoruzki bi türlü sağlık ocağına gidim ozmn ordakiler sonuçlara bakarmı
Birtanemm minikcivcivim yaa ozmn gidimmi sağlık ocağına bebeğin hareketleride çok seyrek artık hatta bugün hiç hissetmedim daha
minikcivcivim Birtanemm balım belki hareketlerinde sorun yaratmaz ama enfeksiyonun çok yoğun cıkmış hiç yanma felan hissetmedin mi ? Bak birde ayaklarını üşütme her ne kadar havalar sicakda olsa ayaklarına çorap git ve cidden su çok önemli bol bol su iç sabah yoğurt ye yavaş yavaş düşer 🙏🏼sen bekleme bugün git canim sağlık ocağına göster sonuçlarını 🙏🏼
Birtanemm minikcivcivim 🤔🤔ayy hamile kaldığımdan beri hiç çorap giyemiyorum artık ayaklarım üşüyor ama artık bunultıyor diye giymiyordum bundan sonra giyim çok tşk ederim
Minikpandam1 Korkma kuzum benim 85 çıkmıştı ilk antibiyotikler neler neler kullandım düştü ama hala var doktorumda hamilelerin çoğunda enfeksiyon olur dedi vücüt direnci düştüğü için 😞 benim ki parça parça enfeksiyon ama geçmedi geçmiyor doğumdan sonra geçermiş
Birtanemm Minikpandam1 kaç haftalıksınız şuan ?? ilk öğrendiğinizde tedaviye kaçınçı haftads başladı doktorunuz ??çok geçmiş olsun herşeyin hayırlısı olsun rabbim yavrularımızı korusun 🤲🤲en önemlisi onlar
Birtanemm Emdok 🥺doktorum Erdal Özmen ve Mehmet Kaya randevuları çok zor bulunuyor devlet hastanesinde ayın 19 da var randevum ozmna kadar ne yapmamı önerirsiniz???