MistarShiki Kızlar 20+2 haftalık olduk her ay gitimizde hep göstermiyor 80%kıza benziyor dedi doktorum bugün erkek olduğunu öğrendik bir oğlum var kız olmasına okadar heveslenmiştim ki .. bebeğimle konuştuğumda kızım diye seslendigimde tepki veriyordu ama alahın taktiri ne verirse kabulümüz sizce yanlışlık olabilir mi ? Baştan hep kız vardı içimde hala da öyle 🙂
MistarShiki Mervezngn baştan beri hep kız kız cok ümitlendim ismini bile ezberlerim 🤣 güneş kızım diye seslenince tekme atıyo
TugceBykbs Hayırlısı olsun belkide bebeğiniz kızım dedikçe anne ben erkeğim diye tepki veriyordur size 😉😄😄