Hatice4446 Kullananlar varmı aramızda hangisini kullanıyorsunuz resim vs şeyler atarmısınz almayı düşünüyorum ama kararsızım
Bebekhemsiresi-1 Hatice4446 Anakucağı gibi bişey soruyorsanız 4moms mamoroo 4.0 aldım ama kullanmadım tabi daha ☺️
Elif0712 Hatice4446 ben almistim ama salincak gbi oldugu icin bebegimi kusturdu sattim onu tripper sweat dreams sallanan besik aldim ucuncuyu buyutcem cok memnunum
Merve171214 Hatice4446 Ben aldım ama daha kullanamadık arkadaşımda aynısı vardı çok memnundu öneri üzerine aldım 😊
Esan Bebekhemsiresi-1 onu bende almayi dusunuyorum ama yorumlarda gordum bazi bebekler sevmiyomus hic yatmiyomus o yuzden tereddutte kaldim doguncami alsam denerim en azindan diye 🥺
Merve171214 Hatice4446 Ben daha kullanamadım doğum yapmadım daha ama üç arkadaşımda aynısı var onlardan görerek aldım onlar çok çok memnun https://www.civilim.com/babyhope-rainbow-salincak-besik-gri-bh-8300?gclid=CjwKCAjw9aiIBhA1EiwAJ_GTSgxitwdWjKBVh3ldMHURkgaPuvQhklVD1NTAOUxbwpLMK4-4XYJuTBoC79gQAvD_BwE
Bebekhemsiresi-1 Esan biraz alıştırmayla alakalı bence. Doğar doğmaz alışraa öyle gider. Bebek durmuyor bi de anakucağı alalım diyenler sonradan böyle problemle karşılaşabiliyor sanırım
Babyahu Esan memnun kalmayanların çoğu sonradan aldığı için alıştıramadıklarından memnun değiller bende çok araştırdım, herkese sordum. Doğmadan alıp alıştıran herkeste vazgeçemezsin çok faydalı diyor 🤗