Aylinceylans canım tam 12 haftalıkken bana da erkek gibi ama kızlarınkilerde şişlik olabiliyor demişti 15 de gittiğimde kesin erkek dedi ben karnımı doyurup çikolata yiyorum öksürüyorum bi de sürekli hareket halinde hep şükür her yerini gösteriyor her seferinde