Pambix HappyMom Hiçbiri işe yaramadı.2yasina kadar çektim ..bu kez gümüş kapak almak istiyorum birde sarı kantaron yağı denicem .bu sefer krem vs başka kocakarı şeylerini denemicem çünkü fayda etmemişti 😄 direk gümüş kapak
Elif_Eda HappyMom Lansinoh aldım tavsiyeler üzerine bir kaç kez göğüs uçlarım acımıştı sürmüştümm aşırı iyi geldii şimdi yarın 31 haftaya giriş yapıcaz ve kısa bir zaman sonra doğuma yaklaştığımda kullanmaya başlıcam çok memnunjmm ☺️☺️
Gizemkcer Pambix gümüş eger cok yara gibi olmadiysa hemen yara gibi olduysa 3 gunde etkisini gosteriyor hemde birdaha olmuyor
Happy-41 Pambix gümüş kapak tam olarak. Ne ise yarıyor 🤔yeni öğreniyorum gogus de nasıl duruyor nasıl.kullanıyor
Yglzr Pambix eski usül göz kremleri var küçük bişey eskiden çok kullanılırdı .. onu ilk günden kullanmaya başladım iki gün az bişey çektim sadece onun dışında çok iyiydim bende birinin tavsiyesiyle aldım iyi geldi bana deneyin isterseniz
TugceBelis Kızımda lansinoh kullanmıştım memnun kalmıştım yine ondan aldım haftaya dogumum var bir süredir kullanıyorum başladım
Kubra_123k Lansinoh aldım şuan 37+4 göğüs uçlarım çok sertleşiyo acıyo kremi sürüyorum hemen yumuşatıyo acısı geçiyo bazende zenytinyağı sürüyorum
Miniikanne KIZLAR 6 GUNLUK BIR ANNE OLARAK YAZIYORUM BU GOGUS YARASI INANILMAZ KOTU BIRSEYMIS AGLAYA AGLAYA MEME VERIYORDUM GUMUS KAPAK SAKIN ILK BASTA KULLANMAYIN SAKIN EVET YARATI IGLESTIRIYO FAKAT GOGUS UCUNU UYARIYA DA GECIRIYO BUDA SUT ARTIMINA NEDEN OLUYO BU SEFER BEBEGIN MIDESI KUCUK AZICIK EMIYO TAMAMEN GOGUS BOSALMIYO KANALLAR TIKANIYO GOGUS UCUDA SISIYO BEBEGIN AZINA BUYUK GELIYO UCUNU TUTABILIYO SADECE O TUTAMIYO DIYE SINIRINDEN AGLIYO SIZ CANINIZ ACIYO DIYE BEN BU HATAYI YAPTIM COK DA KOTU CEKTIM AMA PES ETMEYIN AGLAYA AGLAYADA OLSA VEREMIYORUM DEMEYIN O MEMEYI VERIN GENE IGLESMESI O SUTLERIN BOSALMASIYLA OLUCAK YOKSA COK DAHA KOTU SONUCLAR OLUR BANA HERKES 10 15GIN CEKERSIN SABRET DEDI BEN ARASTIRDIM HER EMZIRMEDEN SONRA GOGSUNUZE SUTUNUZU SURUN KURUTUN BOL BOL HAVALANDIRIN GOGUS PEDLERINIZI SIK SIK DEGISTIRIN NEMLI KALMASIN VE KANTORON OTU YAGI YADA ZEYTIN YAGI SURUN BEN LANSION KREM ALDIM O COK YAGLI GECMIYODA YAGI DOGAL YAGLAR GIBI GOGUS EMMIYO BU SEFER GENE BENEGIN AZINDAN KAYIYO GENE ACI 😣 6 GUNUM GECELERI EMDIKTEN SINRA SAGIN GOGSU TAMAMEN BOSALTIN YANI DIREK SICAK HAVLU SICAK DUS YAPMAYIN ILIKTAN BI TIK SICAK OLUCAK DUSTA MASAJ YAPIM VE AGZINI TAM ACMADAN MEMEYI VERMEYIN UCUNU TUTUYOLAR O ZATEN ARANIRKEN ACIYO KOCAMAN AZINI CUK DIYE SOKUN AZINA😂 BENIM TECRUBELERIM BUNLAR 6 GUN OLDU EVET VERIRKEN HALA ACIMIYOMU ACIYO AMA COK AZ O ILK GUNLERE GORE ABOOO OLUYOM DEDIM YA PES ETMEYIN YAPAMIYORUM MAMA VERICEM SAGICAM BIBERONLA VERICEM DEMEYIN KOPSA BILE BEN BU COCUGA VERICEM MEME DIYIN CUNKI GECICEK BI ACI ICIN KALICI SEYLER BIRAKMAYIN BU ONLARIN HAKKI INSALLLAH HIC BIRINIZ YASAMAZSINIZ BU DENLI ZORLUK ALLAH KOLAYLIK VERSIN BACILARIM 🥰♥️
Emiryigit47 Miniikanne size önerim zeytinyağı kullanın bire bir inşallah sizde de yarar. B3n iki oğlumu emzirirkende sadece zeytinyağı kullandım🌺
momsturk Ben şu an aleovera krem sürüyorum yüzde 93 aleovera özlü. 35.haftadan sonra e vitamini ampülü ile desteklicem. Sonrası Allah kerim 😂😂 tahinin üzerindeki yağı yazanlar çok olmuştu o da aklımda. Bir arkadaşım da badger kremi önerdi ancak çok pahalı
PelinK HappyMom mumsy naturel diye bi krem aldım aşırı aşırı iyi bir krem ilk çocuğum da lansinoh kullandım hiç bir işe yaramadı
Ebru58 Hiç bişey işe yaramadı sonra aklıma kendi sütümü sürmek geldi emzirdikten sonra bütün yaraları iyileştirdi şimdide hamileyim ve öyle yapıcam tecrübeli olmak gerçekten çok iyi oluyo
Fatosef HappyMom zeytinyağı ve lansinoh kullanıyorum tam olmasa da biraz iyileşti bebeğim meme tutmayı kavradikca azalıyor acısı. Bide ılık duş çok iyi geliyor hem sütüm bollasiyor hem de yaralar hafifliyor.
TugceBelis esmerrmm bana ilk kızıma dogum yaptıgım hastane de anne bebek hediye paketi vermişlerdi onun içinden çıkmıştı öyle deneyimledim hiç açılmamış paket vardı şimdi onu kullanıyorum trendyolda var 40ml ve 10ml şeklinde 10ml olan çok minik ama çok az bişey sürmek yetiyor meme ucu zaten küçük bir alan 50küsür fiyatı var 40ml olan 80li fiyatlara bulabiliyorsunuz
Symaozt En iyi ilaç yine kendi sütün, emzirmeden önce ve sonra kendi sütününüzü sürerseniz hemen iyileşiyor, ve doğru şekilde emzirirseniz yara dahi olmaz inşallah 🥰