Merhaba anne adayları. 39+1 günlük hamileyim nasipse yarın planlı sezeryan olacağım doktor son kontrolde bebeğimin testislerinin su topladığını ancak doğumdan sonra 10 gün içinde falan ineceğini söyledi. İnternetten biraz araştırdım geçmediğinde ve ihmal edildiğinde sonucu kısırlığa kadr giden ciddi birşeymiş halk dilinde su fıtığı deniyormuş tıp dilinde de hidrosel doktor hiç üzerinde durmadı önemli birşey gibi davranmadı ama nedense moralim bozuldu bu şekilde doğan ve testisleri düzelen var mı aranızda?..