Merhabalar sayın anneler, çalıştığım yerin insan kaynaklarıyla görüştüm. 24.haftadan 32.haftaya kadar hala ücretli idari izinler devam ediyormuş. Devlet kaldırmamış diyorlar. Birde bu izin için zorunlu ücretli izin diyorlar. İnsan kaynakları o sürelerde kurumda çalıştırmanın yasağı var dedi. Ama çalışan meslektaşlarım oldu. Birde 32.haftadan sonra çalışabilir raporu istiyorlar (eğer risk varsa onda da idari izin var) 37.haftaya kadar. Anlamadığım ilk aşamada korona var da 32.haftadan sonra korona yok mu? Çok saçma geldi bana mantığı nedir bilen var mı? Birde 8 hafta doğum öncesi, 8 hafta doğum sonrası iznimiz var. 32.haftadan 37.hafta arası 5 hafta. Kalan 3 hafta nerede? Çünkü ben doğuma kadar izin kullanmayıp. Doğum sonrası 16 haftamı kullanmak istiyorum. En azından 4 aylık olsun bebeğim yoksa gönlüm el vermez. Ama doğum öncesi hangi 8 haftada çalışmam gerekiyor hala anlamış değilim??