Yagmurr277 Kızlar gece sol kasığıma fena bi sancı girdi çok canımı yaktı anlık uyumuşum sabah kalktığımda sadece adet ağrısı gibi ağrı var şu an 2 saattir. Ne anlama geliyor bu bilen varmı?
ElifBademmm Yagmurr277 dinlendiğinde geçmiyorsa doğum sancısı olabilir diyorlar ama yinede doktoruna gitmende fayda var biz ne desekde doğru olmaz
Hilkatkaradagli Yagmurr277 Aynıyız cnm 35+3 benimde aynı şekil uyandım bıçak kesiği gibiydi düzeldi düzelmezse git cnm
MinikMucizem23 Yagmurr277 benim de oluyordu canım 36 haftalığız şimdi hala oluyor öyle ağrı şiddetlenip geçmezse gel dedi doktorum
Yagmurr277 ElifBademmm dinleniyorum fakat geçmiyor birde adet sancısı gibi doktor izinli bulunduğum bölgede başka doktorda yok😔
Yagmurr277 Hilkatkaradagli bu saat oldu adet sancısı gibi düzelmedi hala sol kasığımda hissediyorum ağrıyı niye olur ki acaba🥺
Hilkatkaradagli Yagmurr277 Dinlenince vs geçince yalancı sancıdır demişti doktorum devam edip sıklasnca gelin demişti cnm o yüzden dedim sancı seklimi oluyo