eylusko kızlar kontrole gidiyorum 33+2 haftalığız. aşırı heyecanlanıyorum yaaa icim kıpır kıpır. sizlerde böyle oluyor musunuz . acaba kaç kilo oldu , sağlıklı mi , yüzünü gösterecek mi vs vs . 💜🌸💜🌸💜🌸 bu arada hiç nst ye girmedim ne zaman başlanıyor?
eylul02 eylusko bende her kontrole gitmemde oluyor:) ama yüzünü göstermedi malesef cok merak ediyordum:)
Sultann1603 eylusko bende birazdan detaylı ultrason icin gidicem bide renkli ultrason olunca dha çok heyecanlaniyorm kaç gndür bugünü bekliyorum🥰🥰
Seda_nrr eylusko benim her gittiğimde heyecandan tansiyonum yüksek çıkıyor 😂 çıkarken tekrar ölçüyorlar normale binmiş 🥰 nst 32den sonra başlıyor
Betulbayar32_ eylusko ayyy bak okurken bile heyecanlanıyorum ben heycandan Doktorla bile konuşamıyorum ilk gebelik olunca öyle oluyor çok güzel bir duygu 😍🙏
eylusko Sultann1603 detayli da az da olsa suratini gostermisti doktor genel de organ taramasi yapti 🥰🌸💜
eylusko Seda_nrr doktor direk nst ye cik dedi . ben heyecanlandığım için bebekte biraz heyecanıymış ebe öyle dedi sanırım kalp atışı hızlı 🥰🥰
eylusko Betulbayar32_ evet ilk gebelik bolca heyecan hiç bisey bilmemek böyle yapıyor adamı demekki 😂
turuncuanne eylusko valla benim ikinci gebeliğim ama ben de çok heyecanlanıyorum 😄 bugün gittim kontrole o güzel yüzünü gördüm tatlı tombik dünyalar benim oldu 🥰 1 ay nasıl beklicem onu düşünüyorum şimdi 😂😂
Seminn eylusko benim de yarın muayene 3 günde 1 gidiyoruz büyüdüğü için yüzünü parça parça görebiliyoruz artık ilk nst 32. Haftada istemişti doktorum suan 39.4🙏
eylusko Seminn oy maşallah nst ye bagladılar beni de. sizin doğum gelmiş ne güzel en kısa zaman da kucağınıza alacaksiniz🧡🧡
eylusko turuncuanne bende sıkıntılı bi gebelik geçiriyorum buna şükürler olsun yinede biran önce doğsun istiyorum tabi zamanında gelsin 🧡😝