Zeynzeyn Merhabalar arkadaşlar Biberon ve emzikleri nasıl yıkadınız acaba? Biberon alırken Uni baby biberon ve emzik temizleyicisi de gönderilmiş sağlıklı mı tereddüt ettim.
Meless Zeynzeyn canım dün yıkadım ilk biberon temizleyicisiyle köpükledim duruladım. Sonra tencerenin altına bez koydum üstüne biberonları,emzikleri koydum suyla kaynattım
Meless BusraUras annemde köpükleme gerek yok kaynat dedi ama benim içim rahat etmedi köpükledim duruladım öyle kaynattım normalde gerek yokmuş dediğiniz gibi
Meless Zeynzeyn dibine canım kaynarken tencereye değip ses yapmasın diyeymiş annem söyledi öyle yaptım 🤷🏼♀️
Zeynzeyn @BusraUras Bende böyle düşünmüştüm ama diğer şekilde daha mi hijyenik olur diye kararsız kaldım.
BusraUras Zeynzeyn kullanmaya başladıktan sonra köpüklersiniz ama haftada bir yine kaynatın. Kaynatmak daha hijyenik. Ne kadar köpüklersiniz köpünlerin 100derecenin üstünde elinizde yıkayamazsınız.