Tubisanne Kızlar 2 gün sonra epidural sezaryen doğumum var. Önerileriniz nelerdir? Çok heyecanlıyım ve tedirginim🥺
Zeynebakman Tubisanne Sezeryandan sonra ilk yürüyüş biraz zor ve acı verici oluyor ama dişinizi sıkın ve yürüyün. Bol yürüyüş çok iyi geliyor. Bol bol su için. Yanınızda kayısı hoşafı veya kayısılı meyve suyu bulunsun.
42-AySe-07 Tubisanne Canım tedirgin olacak hiç bişey yok odadan götürüp tekrar getirmeleri 30 dk sürdü ne olduğunu anlamadan odana gidiyorsun :) yanına mutlaka nescafe al ve ne kadar ağrın acın olursa olsun bol bol yürü ne kadar çok yürürsen o kadar çabuk toparlarsın
Zeynebakman Tubisanne Sezeryandan sonra ilk yürüyüş biraz zor ve acı verici oluyor ama dişinizi sıkın ve yürüyün. Bol yürüyüş çok iyi geliyor. Bol bol su için. Yanınızda kayısı hoşafı veya kayısılı meyve suyu bulunsun.
Kaajuu Tubisanne herkesin ki farklı oluyor güzel geçsin diyelim sonun da bebeğini kucağına alınca unutuyorsun zaten 🐥
BrcnTc1506 Yanınızda mutlaka sert bir kahve bulundurun çok ihtiyacınız olacak bir de gaz atmanız için sakız çiğnemenizi önerecekler ☺️
Burcud92 Tubisanne benimde 3 gün sonra var bende sizin gibiyim heyecan korku var ilk gebeliğim de bebişlerimize kavuşup hemen toparlanırız 🙏🙏🥰
Tubisanne İnşallah, karmaşık duygular içindeyim. heyecanlıyım, korkuyorum, güçlüyüm ama en çok sevgi doluyum. İnşallah bebişlerimiz sağlıklı bir şekilde doğar büyür ve mutlu olurlar 🤎
TugceBelis Benimde dogum haftaya aynı şekilde epidural sezeryan olucam 2.olmasına rağmen çok heyecanlıyım kucağıma almak için onunla tanışmak için sabırsızlanıyorum dogum evet zor tarafları var ilk dogumum da ilk bir kaç gün geçmeyecek gibi gelmişti ayaga kalmak yürümeye çalışmak evet zor ama geçiyor ve unutuluyor ben bir daha dogum yapmakmı kesinlikle derken şimdi aynı tecrübeyi ikinci kez yaşıcam ve korkmuyorum geçecek çünkü biliyorum