LeylaOktay Kizlar kiz bebekleri doğurmuş olanlar kaçinci haftada doğurdunuz ? .. ben 38+4 haftalik oldum ama hala gelmek istemiyor sadece nişanim geldi 2 gun once bu kadar
Zumruduankakusum LeylaOktay 40+4 de doğurdum onda yine gelmek bilmiyordu yani 🤷♀️zorla çıkardık resmen minnoşu, sezaryen oldum 😂 😂 Ama 42. Haftada doğuran yakınımda var 38 de doğuran yakınımda Belli olmuyor durumlar karışık,😅😅
Zeynepltl 38+4 , 3 gündür sancı çekiyorum , 3 cm açılma var gidip gidip geliyorum hastaneye , ama hala gelmeye niyeti yok , çok yoruldum 🥺
LeylaOktay Zeynepltl Allah yardimcin olsun canim .. imşallah tez zamanda kizini kucağina alirsin darisi da hepimizin başina 😍
GKP22 LeylaOktay ben 40+2 de oğlumu doğurdum yengem 42 de kızını doğurdu erkek geç doğar derlerde öyle olmuyor 😅sağlıklı sıhhatli alın kucağınıza
LeylaOktay GKP22 40 haftayi geçmek hiç istemiyorum yaa 😃 dun akşam kuçuk çocuk gibi ağladim neden gelmiyor diye
Ugurhilal LeylaOktay benimde 38 haftalık oldu ama halen kafa yukarda yarın gizli bi operasyon yapıcaz alıcaz bakalım cadıyı